Turbodmychadla - prodej - servis

Otázky a odpovědi

Turbodmychadlo bere olej, kolik by stála oprava?

Cena opravy turbodmychadla je závislá na jeho poškození.

Revize turbodmychadla - 2500,- Kč + DPH - Kompletní vyčištění, odzkoušení na zkušebním stavu MRV II a nastavení regulačního ventilu.

Základní oprava – 6000 - 7000,- Kč + DPH - Originál opravárenská sada- nová ložiska, ucpávky, vyvážení rotoru, odzkoušení na zkušebním stavu MRV atd.

Velká oprava - cca 11 000,- Kč +DPH - nový ložiskový střed.

Nové originál turbodmychadlo cca 12 - 15 000,-Kč + DPH - podle přesného typu z turbodmychadla.

 

Doba opravy standardně do druhého dne.
 
Po dohodě i týž den, nebo jej odvezeme a přivezeme na domluvené místo předání i k vám do provozovny.

 

Jak poznám, o jakou opravu se jedná?

Závažnost opravy poznáte, pokud turbodmychadlo vymontujete a hřídel turbodmychadla má větší vůli než 2 mm (nebo je zlomená či jsou ohnuté nebo obroušené lopatky atd.), pak je to oprava na nový Ložiskový střed (to znamená, že se vymění celý vnitřek turbodmychadla a ze starého kusu se použijí jenom boční stěny) a nebo doporučíme nové turbodmychadlo. V jiném případě se jedná o Základní opravu. V případě zájmu doporučuji turbodmychadlo vymontovat a dovézt k nám k posouzení či poslat na naší adresu obchodním balíkem. Po zhlédnutí Vám nabídneme konkrétní varianty opravy.
 

Mám Škodu Octaviu 1.9, 81kw, často se mně stává, že mi motor vypíná do nouzového režimu. Jedná se o závadu na turbodmychadle?

V tomto případě doporučujeme udělat pouze revizi turbodmychadla (tzn. vyčištění, nastavení regulační ventilu a odzkoušení na zkušebním stavu MRV II). Jedná se o zakarbonované variabilní lopatky turbodmychadla (VNT či VTG).

Měl bych zájem o repasované turbodmychadlo výměnným způsobem.

Naše společnost může nabídnout výměnným způsobem jen některé typy. Jedná se o repasovaná turbodmychadla především koncernu VW (Škoda, Audi, Seat, VW).

Zajímalo by mne, zda provádíte montáž a demontáž turbodmychadla?

Ano, rádi Vám turbodmychadlo namontujeme v provozovně ve Slavkově u Brna. Je potřebné se domluvit předem.

Jak identifikuji turbodmychadlo?

Každé turbodmychadlo má svůj štítek, kde je číslo napsáno (např. Garrett 454232-0006, KKK 5303 988 0006, Holset 3597285, Schwitzer 318168, Mitsubisihi 49377-07052, IHI RHF4 VJ32). Jestli nemáte číslo z turbodmychadla, můžete nám nahlásit označení, pod kterým je u výrobce vozu (tzn. OE číslo) např. VW má 038253019C. Pokud ani toto číslo nemáte, můžete nám nahlásit typ vozu, rok výroby, výkon v kw, obsah motoru, popř. označení motoru, a my se pokusíme identifikovat Vaše turbodmychadlo. Další možností je vyhledání turbodmychadla v našem katalogu.

Jaký je rozdíl repasovaného turba od nového?

U repasovaného turba došlo k regeneraci vnitřního zařízení turbodmychadla dle rozsahu poškození. Takové turbodmychadlo je dále vyváženo na speciálním zkušebním zařízením na kontrolu funkce ložiskového středu - MRV 2. Při této zkoušce se vyhodnocují otáčky rotoru, určí se hodnota vibrací rotoru, ověřuje se těsnost ucpávek na únik oleje a provede se krátký záběh ložisek. Při zjištění vyšší hodnoty vibrací (pro daný typ turbodmychadla), provede pracovník na této sestavě úběrem materiálu dovyvážení kola kompresoru. Takto opravený a zkontrolovaný ložiskový střed má obdobnou životnost jako nové turbodmychadlo.
Životnost turbodmychadla je závislá na provozních podmínkách (před vypnutím motoru snížit otáčky na volnoběh) a pravidelné údržbě motoru - trvale zajistit čistotu a kvalitu mazacího oleje.

Vyhledávání

Kontakt

Energy - Ecology s.r.o. Sídlo: Masarykova 437, 667 01 Židlochovice
Pobočka: Špitálská 790, 684 01 Slavkov u Brna

http://energy-ecology.cz
+420 604 947 715
+420 724 232 093